Εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσσαλονίκη για τους μαθητές της Ε΄τάξης
Τον Νοέμβριο τα παιδιά της Ε΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσσαλονίκη.
Εμπιστεύτηκαν το Μουσείο ψευδαισθήσεων και το …
Τέλος ξεκουράστηκαν απολαμβάνοντας παγωτά και δροσιά στους καταρράκτες της Έδεσσας.










