Εορτασμός 25ης Μαρτίου 1821
Στις 17 Νοεμβρίου οι μαθητές της Ε2 τάξης παρουσίασαν τη γιορτή του σχολείου για την Επέτειο του Πολυτεχνείου. Η γιορτή ξεκίνησε με video animation για να δούνε τα παιδιά με εικόνες και να ακούσουν με απλά λόγια την ιστορία της περιόδου αυτής. Στην συνέχεια, οι μαθητές παρουσίασαν ένα θεατρικό έργο με τίτλο « Προετοιμάζοντας μια γιορτή για την 17η Νοεμβρίου». Στη διάρκεια του θεατρικού τα παιδιά τραγούδησαν τραγούδια αφιερωμένα στη δύσκολη εκείνη περίοδο. Στο τέλος τα παιδιά παρουσίασαν ένα δρώμενο που αφορούσε την απόδοση τιμής στους νεκρούς του Πολυτεχνείου.
Τη γιορτή παρακολούθησε όλος ο σύλλογος διδασκόντων, οι μαθητές και οι γονείς μαθητών.
